Hoe leuk is dat?

Vandaag is de Isuma met Ronne, Bouke en Inge ook in Eskifjörður 🇮🇸 aangekomen vanuit een lange oversteek vanaf de Azoren. Wat ontzettend leuk en bijzonder om elkaar hier in IJsland weer te zien!